Kunde

  • Moderliv

Projektelementer

  • Visuel identitet, branding, webdesign, skiltning og Social Media

Samarbejdspartnere

  • Foto Nicolas Tobias Følsgaard
  • Foto Jonas Lodahl

Moderliv startede som et online graviditetsleksikon hvor gravide kunne indhente information omkring deres graviditetsforløb. Men Nanna og Gittes drøm var at åbne en jordemoder- og scanningsklinik, med alle mulige tænkelige ydelser og kurser for gravide kvinder.

Drømmen blev realiseret i 2018. De skulle have udviklet en ny brand identitet og logo. Udtrykket skulle være seriøst, men også have en lethed og feminin elegance som et typisk luksus livsstilsprodukt til kvinder. Et andet krav var også at det skulle være væsentligt anderledes end alle deres konkurenter.

Resultatet blev til et navnetræk og et navnetræk med en tagline der klart og tydeligt fortalte hvad Moderliv var. Der blev udviklet et website med tidsbooking modul, fuld brevlinie, postkort, plakater og diverse til Social Media elementer.

Du kan blive den første til at kommentere.